Przejdź do strony kontakt
Przejdź do menu
Cookies - zasady używania

Ta strona używa plików Cookies. Mają Państwo możliwość wyboru czy odwiedziny na stronie są uwzględniane w danych statystycznych czy nie. Niniejsza strona zbiera dane statystyczne analityczne i marketingowe.

Zmień ustawienia plików cookies  aby dostosować zgody lub kliknij w przycisk "Akceptuj wszsytkie" aby zaakceptować wszsytkie zgody.

Oferta pracy — Specjalista ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów społecznych

Data publikacji wpisu: 7 listopada 2023
Oferta pracy — Specjalista ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów społecznych

Fundacja Potrafię Pomóc to miejsce, w którym pracują osoby z poczuciem misji. Realizujemy nowatorskie pomysły, ciekawe projekty, wizjonerskie plany, a wszystko to by pomagać dzieciom z niepełnosprawnościami i nie tylko. Budujemy zespół, który będzie wspierał nas w walce o lepsze życie naszych podopiecznych i ich rodzin. Dołącz do nas, jeśli nasza misja jest Ci bliska.

Do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko: specjalista ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów społecznych.

Zakres czynności, za które będzie odpowiedzialna osoba na tym stanowisku:

  • Identyfikowanie potencjalnych źródeł funduszy i dotacji, w tym programów rządowych, podmiotów publicznych i prywatnych.
  • Przygotowywanie dokumentacji (zarówno formalnej jak i merytorycznej) oraz załączników niezbędnych w toku składania wniosków.
  • Ścisłe przestrzeganie terminów składania wniosków i raportowania działań.
  • Prowadzenie dokładnej dokumentacji związanej z procesem pozyskiwania funduszy i realizacją projektów.
  • Monitorowanie oraz formalny nadzór nad procesem realizacji projektu pod względem zgodności z umową o dofinansowanie we współpracy z koordynatorem merytorycznym (zgodność realizacji z harmonogramem i budżetem, monitorowanie wydatków oraz wskaźników).
  • Cykliczne raportowanie postępów realizacji projektów.
  • Terminowe sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów zgodnie z wytycznymi grantodawców.

Czego wymagamy?

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
  • obsługa pakietu Office w stopniu dobrym,
  • zaangażowanie, dokładność i dbałość o terminy w procesie pozyskiwania funduszy, a także procesie realizacji projektu,
  • komunikatywność i proaktywna postawa.

A co oferujemy?

  • Wynagrodzenia początkowe 4500-5500 zł brutto/m-c + premia za efekt na zakończenie i rozliczenie projektu.
  • Pracę z poczuciem misji, dynamiczną i rozwojową.
  • Biuro we Wrocławiu w dobrze skomunikowanym miejscu.
  • Smaczną kawę.

Wyślij swoje CV na adres:

serkretiariat@potrafiepomoc.org.pl

Rozpatrzymy każdą kandydaturę. Aplikuj, może to właśnie na Ciebie czekamy!