• Istnieje możliwość śledzenia na bieżąco stanu środków posiadanych na subkoncie poprzez korzystanie z panelu Logowanie dla podopiecznych.
• Logowanie do subkonta odbywa się za pomocą adresu e-mail, który został podany we „Wniosku o otwarcie subkonta”. Jeżeli nie pamiętacie Państwo jaki adres został podany we wniosku, prosimy o kontakt z sekretariatem Fundacji w celu zaktualizowania danych.
- Należy kliknąć link: „ZMIEŃ LUB USTAW NOWE HASŁO”.
- Wpisać adres e-mail tożsamy z podanym we wniosku.
- Przepisać tekst sprawdzający, czy Państwa adres e-mail nie jest robotem.
- Kliknąć zdobądź nowe hasło.
- Otrzymacie Państwo na wskazany adres e-mail odnośnik umożliwiający skonfigurowanie nowego hasła.
- Następnie poprzez powrót do panelu: logowanie dla podopiecznych i wpisaniu adresu e-mail oraz ustanowionego przez Państwa hasła, a także weryfikacji przez przepisanie tekstu sprawdzającego, otrzymujecie dostęp do subkonta swoich dzieci/podopiecznych.
- W przypadku gdy we Wniosku o otwarcie subkonta występuje dwóch dysponentów i podane są adresy e-mail tych osób, dla każdej z nich generowane są osobne hasła dostępu do subkonta dziecka/podopiecznego.
- Rodzice/opiekunowie będący dysponentami subkonta nie przekazują dostępu do niego innym osobom. Pracownicy Fundacji „Potrafię Pomóc” nie mają dostępu do Państwa haseł.
Jeśli masz pytania - skontaktuj się z nami. Z chęcią pomożemy i udzielimy Ci wszelkich odpowiedzi.
Biuro Fundacji
e-mail: sekretariat@potrafiepomoc.org.pl
tel.: +48 509 685 328