Ta strona używa plików Cookies. Mają Państwo możliwość wyboru czy odwiedziny na stronie są uwzględniane w danych statystycznych czy nie. Niniejsza strona zbiera dane statystyczne analityczne i marketingowe.
Zmień ustawienia plików cookies aby dostosować zgody lub kliknij w przycisk "Akceptuj wszsytkie" aby zaakceptować wszsytkie zgody.
Dowiedz się więcej o tym jak używamy plików cookies o tym jak używamy plików cookies.
Subkonto to indywidualny profil podopiecznego tzw. numer ewidencyjny. Numer subkonta potrzebny jest do przekazania darowizny lub 1,5% podatku dla konkretnego podopiecznego. Subkonto to nie jest rachunek bankowy, a jedynie numer identyfikacyjny podopiecznego do rozliczeń wewnątrz fundacji.
Subkonta tworzone są w celu gromadzenia środków pieniężnych przeznaczonych na pomoc w leczeniu, ochronę zdrowia chorych i osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie środki na subkoncie są przeznaczone dla danego Podopiecznego i można je wykorzystać na leczenie, opłacenie rehabilitacji, lekarstw, sprzętu medycznego, itd. Zakładane są na wniosek rodzica/opiekuna prawnego, który po złożeniu stosownych dokumentów podpisuje Porozumienie z Fundacją. Każdy z Podopiecznych otrzymuje indywidualny numer członkowski, tzw. numer ewidencyjny, który pozwala na Jego identyfikację w bazie Fundacji.
Zapoznaj się z Regulaminem prowadzenia subkonta (0,97 MB, PDF)
Krok 1. Zapoznać się z warunkami obowiązującymi w Regulaminem prowadzenia subkonta (0,97 MB, PDF)
Krok 2. Wypełnić wniosek o otwarcie subkonta dla:
Krok 3. Skompletować poniższe zaświadczenia i dokumenty:
Fundacja Potrafię Pomóc
ul. Horbaczewskiego 24, 2 piętro
54-130 Wrocław
Biuro Fundacji
e-mail: sekretariat@potrafiepomoc.org.pl
tel.: +48 509 685 328
Fundacja pokrywa poniesione koszty wydatkowane na Podopiecznego zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawnych wyłącznie w formie przelewu na wskazany w „Dyspozycji wypłaty środków z subkonta” (załącznik nr 4, nr 7 regulaminu) rachunek bankowy tylko i wyłącznie do wysokości środków zgromadzonych na subkoncie Podopiecznego.
Podstawą wypłaty kwot pieniężnych jest dostarczenie do biura Fundacji prawidłowo wystawionych oryginałów dowodów księgowych (faktury, rachunki i inne dowody księgowe) wraz z wypełnioną i czytelnie podpisaną imieniem i nazwiskiem Podopiecznego lub/i jego Reprezentanta/ów „Dyspozycją wypłaty środków z subkonta”.
Pobierz i wypełnij niezbędny dokument:
Załącznik nr 4:Dyspozycja wypłaty środków z subkonta:
Dyspozycja wypłaty środków z subkonta (214 KB, PDF)