Fundacja „Potrafię Pomóc” na mocy decyzji nr 2019/754/OR Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji otrzymała zgodę na prowadzenie zbiórek publicznych.
Decyzja dotyczy zbiórek organizowanych na terenie Polski do skarbon i puszek kwestarskich.
Rodzice/opiekunowie prawni, którzy chcą przeprowadzić zbiórkę publiczną na rzecz dziecka – podopiecznego, powinni zwrócić się z wypełnionym wnioskiem do Fundacji o wydanie zezwolenia na zbiórkę wraz z załącznikami określonymi we wniosku. Należy również dołączyć podpisane porozumienie określające zasady zbiórki publicznej na rzecz podopiecznego Fundacji „Potrafię Pomóc”.
Niezbędne formularze dostępne są w zakładce Dokumenty do pobrania.
Wypełniony komplet dokumentów należy przesłać na adres siedziby fundacji: ul. Cybulskiego 35h, 50-205 Wrocław lub e-mail: sekretariat@potrafiepomoc.org.pl z dopiskiem „Wniosek o zezwolenie na zbiórkę publiczną”.
W terminie 14 dni roboczych od daty złożenia kompletu dokumentów Fundacja wydaje zezwolenie i puszki kwestarskie.